Direktlänk till inlägg 6 september 2009

Yes!!!

Av Mumlan - 6 september 2009 19:13

Minus 4,9 kg!!! Inte illa pinkat på nio dagar! :-)


Nu är det bara till att kämpa vidare.


4,9 kg...

 
 
MA

MA

7 september 2009 15:07

Wow! Bra gjort!Själv är jag sjuk och dricker te med sötningsmedel. Vet inte hur bra det är.
Kram

http://www.metrobloggen.se/ettnyttliv

 
Ingen bild

Julia

10 september 2009 16:08

Bra jobbat! Jag började den 24/8 med BMI 35. Så vi har ganska liknande förutsättningar. Håller tummarna för Dig!
Inte långt kvar tills vi får äta lite mer (800kcal, yippie!)
Kommer att följa Din blogg!
Hälsningar,
Julia.

 
Ingen bild

Mumlan

11 september 2009 16:27

Tack, tack båda två! :-)

Julia, du får ju börja hela fyra dagar innan det är dags för mig! Du får tala om hur de nya grejerna smakar. Håller tummarna för dig med!

 
Ingen bild

Julia

14 september 2009 22:11

Nu har jag ätit min första Couscous! Gud, vad det smakade gott!!! Till saken hör kanske att jag älskar Couscous även när jag får äta vad jag vill.
Bilans efter tre veckor: -8,5kg. Pulspasset idag gick jättebra.
Känner mig nästan euforisk. Vilket bra program Itrim är !
Jag vet att det kommer att gå saktare nu, men det känns o.k Varje kilo hjälper!
Hoppas det går bra för Dig med! Jag fortsätter hålla tummarna! Och tänk, bara fyra dagar kvar till Couscous!!

 
Ingen bild

Mumlan

15 september 2009 00:13

Det låter lovande Julia! :-)

Jag är bara sååå sugen på knapriga grönsaker, men det duger nog bra med couscous eller någon av barerna. Bara att få tugga på något större än en persiljeflaga eller purjosmula! *längtar till fredag*

Du har ingen blogg eller så?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mumlan - 10 maj 2010 17:08

Nu sticker jag och springer Vårruset i Slottsskogen med Itrim Eriksberg! Uppdaterar senare... om jag överlever!!! ;-) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jodå, jag lever och m...

Av Mumlan - 7 maj 2010 00:50

Ibland hittar man saker i sin omgivning som verkligen gör livet värt att leva. På jobbet har vi en massa torra instruktioner som skall läsas/kunnas. Det bara är så. Jag tror att någon fick lite fnatt. Min kollega visade mig fnittrande ett ställe där ...

Av Mumlan - 25 april 2010 00:29

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Det var verkligen på tiden måste jag säga.   I onsdags var jag på tu-man-hand-samtal med C och bestämde mig för ännu en "spurt". Vi bokade ett nytt samtal om en månad och tills dess så skall ja...

Av Mumlan - 15 april 2010 12:48

Det finns fler än jag i familjen som uppskattar våren...                         ...

Av Mumlan - 13 april 2010 17:56

Döm om min förvåning när vågen visade ett hekto mindre när jag vaknade idag mot på morgonen när jag åkte iväg till Slovenien! Två dagar med Itrimkör och semestern är kompenserad. :-D Tjohooo!!! (Fast hur det ser ut med muskelmassa/fettproce...

Ovido - Quiz & Flashcards