Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Självförtroende

Av Mumlan - 15 mars 2010 07:55

Gårdagens gruppträff handlade om självförtroende - stark tilltro till den egna förmågan att prestera.


Det är lite intressant det där med självförtroende. Det är en färskvara som kan variera väldigt beroende på vad man får för respons av sin omgivning.

Vi avslutade klassen med att sätta en lapp på ryggen och att alla i gruppen skulle skriva något positivt på den. Idag är mitt sjävförtroende gott! Titta bara vad mina fantasktiska gruppkamrater skrev om mig...


* Uppmuntrande mot alla!

* Käck

* Omtänksam

* Duktig

* Positiv

* Snygg

* Mysig och trevlig
* Glad positiv personlighet

* Intressant


Hur kan man annat än att gå stärkt ur något sådant! :-D



 
 
Louise

Louise

15 mars 2010 09:24

Härliga ord. Förstår att det höjer dig. Det behövdes kanske lite nu. Lite positiv feedback. Man blir varm inombords.

Ha en härlig fortsatt dag :0)

http://itrim69.bloggplatsen.se

 
Cilla

Cilla

16 mars 2010 07:11

Vilken bra idé! Mina barn har kommit hem med affischer där klasskamraterna har skrivit något positivt om dem. De sitter på väggen i deras rum nu flera år senare och lyser upp med alla vackra, fint felstavade och positiva ord. Så spara din lapp! Sätt upp den på ngt bra ställe så att du inte glömmer hur fin du är. Jag tror att man lättare kommer ihåg negativa kommentarer än positiva.

http://enresameditrim.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mumlan - 10 maj 2010 17:08

Nu sticker jag och springer Vårruset i Slottsskogen med Itrim Eriksberg! Uppdaterar senare... om jag överlever!!! ;-) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jodå, jag lever och m...

Av Mumlan - 7 maj 2010 00:50

Ibland hittar man saker i sin omgivning som verkligen gör livet värt att leva. På jobbet har vi en massa torra instruktioner som skall läsas/kunnas. Det bara är så. Jag tror att någon fick lite fnatt. Min kollega visade mig fnittrande ett ställe där ...

Av Mumlan - 25 april 2010 00:29

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Det var verkligen på tiden måste jag säga.   I onsdags var jag på tu-man-hand-samtal med C och bestämde mig för ännu en "spurt". Vi bokade ett nytt samtal om en månad och tills dess så skall ja...

Av Mumlan - 15 april 2010 12:48

Det finns fler än jag i familjen som uppskattar våren...                         ...

Av Mumlan - 13 april 2010 17:56

Döm om min förvåning när vågen visade ett hekto mindre när jag vaknade idag mot på morgonen när jag åkte iväg till Slovenien! Två dagar med Itrimkör och semestern är kompenserad. :-D Tjohooo!!! (Fast hur det ser ut med muskelmassa/fettproce...

Ovido - Quiz & Flashcards