Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Virtuell Mumlan

Av Mumlan - 4 mars 2010 13:26

Inspirerad av Louise så har jag skapar ett par virtuella Mumlan:

  

Till väster 98,6 kg och till höger 69 kg

 
 
Louise

Louise

4 mars 2010 18:13

vilken skillnad det är. Och vad snygg du blivit...även om det är virtuellt. Himla kul sida det där. Och man kan prova runt och testa en massa snygga kläder....även om det är virtuellt. :0))

http://itrim69.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mumlan - 10 maj 2010 17:08

Nu sticker jag och springer Vårruset i Slottsskogen med Itrim Eriksberg! Uppdaterar senare... om jag överlever!!! ;-) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jodå, jag lever och m...

Av Mumlan - 7 maj 2010 00:50

Ibland hittar man saker i sin omgivning som verkligen gör livet värt att leva. På jobbet har vi en massa torra instruktioner som skall läsas/kunnas. Det bara är så. Jag tror att någon fick lite fnatt. Min kollega visade mig fnittrande ett ställe där ...

Av Mumlan - 25 april 2010 00:29

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Det var verkligen på tiden måste jag säga.   I onsdags var jag på tu-man-hand-samtal med C och bestämde mig för ännu en "spurt". Vi bokade ett nytt samtal om en månad och tills dess så skall ja...

Av Mumlan - 15 april 2010 12:48

Det finns fler än jag i familjen som uppskattar våren...                         ...

Av Mumlan - 13 april 2010 17:56

Döm om min förvåning när vågen visade ett hekto mindre när jag vaknade idag mot på morgonen när jag åkte iväg till Slovenien! Två dagar med Itrimkör och semestern är kompenserad. :-D Tjohooo!!! (Fast hur det ser ut med muskelmassa/fettproce...

Ovido - Quiz & Flashcards