Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Fullt ös

Av Mumlan - 29 mars 2010 09:08

Ja det händer mycket nu!


Livet går i 110 just nu känns det som. På lördag tar dottern och jag plus två till flyget till Österrike för att därifrån köra hyrbil till vår nya lägenhet i makens hemland. Vi skall bygga kök och köpa inredning dit. Maken och sonen tar bilen direkt från min mormors begravning på onsdag och kör ner med kök, våningsäng och en massa annan packning. Rätt så knökat som ni kanske förstår. Det är mycket som skall tänkas på så att det kommer med. Själv jobbar jag eftermiddag idag och i morgon och nätter på onsdag och torsdag plus att det ligger en utbildning inplanerad mellan 11 och 13:30 idag. Hur skall jag hinna!!!


Som ni förstår så kommer inte Itrim på varken första, andra eller tredje plats utan lååångt ner på listan. Jag gör mitt bästa vad det gäller stegen, men träningen får vackert vänta tills jag kommer hem och får en normal vardag igen. Jag avslöjade på mitt möte igår att allt annant än bra saker trillar in i munnen och fick då som uppgift att lägga tyngdpunkt på nolltolerans i fyra veckor tills nästa gång jag kan gå på möte. Det låter bra!


Nej, nu har jag verkligen inte tid att sitta här längre! Ha en trevlig påsk så hör jag av mig om fjorton dagar ungefär. Då skall jag väl ha fått näsan över ytan igen! ;-)

 
 
Louise

Louise

29 mars 2010 15:19

oj oj oj låter tufft. Men ska ni flytta utomlands eller har ni skaffat sommarställe? Itrim är inte hela livet, finns annat att fokusera på. Nolltolerans låter ju ok, men det låter som om du kommer att vara i farten rejält så stegen kan ju öka i samband med det. Sunt förnuft tror jag är bäst. Lycka till och ha det bra. :0)

http://itrim69.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mumlan

30 mars 2010 08:21

Det är ett sommarställe vi skaffat tillsammans med vår "best man" tillika gudfadern till våra barn.

Jag klarade inte nolltoleransen igår, men på plussidan är att det var mat och inte godis eller kakor jag trillade dit på. Idag är ännu blank, oskriven och oförstörd! ;-)

 
Cilla

Cilla

31 mars 2010 06:07

Oj, vad det händer saker. Sorgligt och glatt huller om buller verkar det som. Jag håller med Louise, du får kanske inte dessutom plats med ett dåligt samvete för att du äter lite fel. Skit i Itrim använd ditt sunda förnuft för det har du ju massor av. Ta hand om dig själv och din familj och lycka till med sommarstället. (det låter spännande - du måste berätta mer någon gång när du har tid) Glad påsk!!

http://enresameditrim.blogspot.com

 
Louise

Louise

10 april 2010 15:55

Hej hur går det för dig? Är du utomlands nu tro? Hoppas ni har det bra vilket som.

Jag tycker precis som du, det är bättre att fuska mat än att fuska godis. Jag lider just nu, tycker det är skitjobbigt att bara äta 800 kcal och känner verkligen att jag behöver mer. Jag har full förståelse till fusk i vissa perioder för detta är tungt just nu. Jag mår inte åligt rent fysiskt så jag tror det är psyket. Suget, längtan efter mat. Bröd med leverpastej och gurka, äggmacka med majonnäs, eller varför inte kyckling med keso, grönsaker...vad sjutton som helst. Godis är inte vad jag behöver eller längtar efter.

http://itrim69.bloggplatsen.se

 
Download JAC 12th Hall Ticket

Download JAC 12th Hall Ticket

4 februari 2017 06:33

<a href="https://jac.eduresultsnic.in/jac-12th-hall-ticket-2017/">Download JAC 12th Hall Ticket</a>, Jharkhand Board Intermediate Hall Tickets at jac.nic.in

http://https://jac.eduresultsnic.in/jac-12th-hall-ticket-

 
Download JAC 12th Hall Ticket

Download JAC 12th Hall Ticket

4 februari 2017 06:34

<a href="https://jac.eduresultsnic.in/jac-12th-hall-ticket-2017/">Download JAC 12th Hall Ticket</a>, Jharkhand Board Intermediate Hall Tickets at jac.nic.in

http://jac.eduresultsnic.in/jac-12th-hall-ticket-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mumlan - 10 maj 2010 17:08

Nu sticker jag och springer Vårruset i Slottsskogen med Itrim Eriksberg! Uppdaterar senare... om jag överlever!!! ;-) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jodå, jag lever och m...

Av Mumlan - 7 maj 2010 00:50

Ibland hittar man saker i sin omgivning som verkligen gör livet värt att leva. På jobbet har vi en massa torra instruktioner som skall läsas/kunnas. Det bara är så. Jag tror att någon fick lite fnatt. Min kollega visade mig fnittrande ett ställe där ...

Av Mumlan - 25 april 2010 00:29

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Det var verkligen på tiden måste jag säga.   I onsdags var jag på tu-man-hand-samtal med C och bestämde mig för ännu en "spurt". Vi bokade ett nytt samtal om en månad och tills dess så skall ja...

Av Mumlan - 15 april 2010 12:48

Det finns fler än jag i familjen som uppskattar våren...                         ...

Av Mumlan - 13 april 2010 17:56

Döm om min förvåning när vågen visade ett hekto mindre när jag vaknade idag mot på morgonen när jag åkte iväg till Slovenien! Två dagar med Itrimkör och semestern är kompenserad. :-D Tjohooo!!! (Fast hur det ser ut med muskelmassa/fettproce...

Ovido - Quiz & Flashcards