Direktlänk till inlägg 11 september 2009

Två veckor avklarade!

Av Mumlan - 11 september 2009 16:35

Då har jag avslutat vecka två av de tre Rivstartveckorna. Härligt! Det går fortfarande lika bra. Det är verkligen jättesmidigt att göra iordning sin lilla påse och sörpla i sig var fjärde timme. Jag misstänker att svårigheterna börjar när det är dags att blanda in vanlig mat och matlagning och planering i det hela.


En kanongrej med att äta som jag gör nu är att man blir av med sockersuget på köpet! Jag tror att jag inte skall ta upp det där med att äta godis och choklad igen när jag är färdig med detta. Jag känner verkligen inget behov av det alls. Om det är något jag blir sugen på så är det vanlig mat. I förmiddags när jag stoppade in i diskmaskinen så började jag dregla när jag såg en överbliven lökbit från lasagnen ungarna åt igår eftermiddag! Den såg bara så läcker ut!!! *fniss*


Nästa fredag klockan 9 skall jag ha min nästa hälsouppföljning. Det skall bli lite spännande att se hur mycket som har hänt på måtten! Fast först så är det intensiv jobbarhelg och storkalas att bita tag i.


Trevlig helg på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mumlan - 10 maj 2010 17:08

Nu sticker jag och springer Vårruset i Slottsskogen med Itrim Eriksberg! Uppdaterar senare... om jag överlever!!! ;-) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jodå, jag lever och m...

Av Mumlan - 7 maj 2010 00:50

Ibland hittar man saker i sin omgivning som verkligen gör livet värt att leva. På jobbet har vi en massa torra instruktioner som skall läsas/kunnas. Det bara är så. Jag tror att någon fick lite fnatt. Min kollega visade mig fnittrande ett ställe där ...

Av Mumlan - 25 april 2010 00:29

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Det var verkligen på tiden måste jag säga.   I onsdags var jag på tu-man-hand-samtal med C och bestämde mig för ännu en "spurt". Vi bokade ett nytt samtal om en månad och tills dess så skall ja...

Av Mumlan - 15 april 2010 12:48

Det finns fler än jag i familjen som uppskattar våren...                         ...

Av Mumlan - 13 april 2010 17:56

Döm om min förvåning när vågen visade ett hekto mindre när jag vaknade idag mot på morgonen när jag åkte iväg till Slovenien! Två dagar med Itrimkör och semestern är kompenserad. :-D Tjohooo!!! (Fast hur det ser ut med muskelmassa/fettproce...

Ovido - Quiz & Flashcards