Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Mina nya jeans

Av Mumlan - 24 februari 2010 18:21

Här är en bild på mina nya jeans:


  


Jag tyckte de var lite tuffa. Och i storlek 40! :-D

 
 
Fia

Fia

24 februari 2010 19:14

Fina =)

http://www.sofsan.blogg.se

 
Fembarnsmamman

Fembarnsmamman

24 februari 2010 19:26

Stort grattis Mumlan! Vad otroligt duktig du har varit och snygga jeans!

http://ennylivsstil.blogg.se

 
Fia

Fia

24 februari 2010 19:42

Tack så jätte mycket =)

http://www.sofsan.blogg.se

 
Ingen bild

Mumlan

24 februari 2010 23:58

Ja, nu känner jag mig både duktig och snygg... ;-D

 
Cilla

Cilla

25 februari 2010 06:23

Oj, vad mycket som har hänt! Du ser fantastisk ut. Grattis till dina nya nyckelben och jeans :-)

http://enresameditrim.blogspot.com

 
Ingen bild

Mumlan

25 februari 2010 06:49

Ja, det hade faktiskt hänt mer än jag trodde... :-)

 
Jesper T

Jesper T

26 februari 2010 08:33

Heja Mumlan! Vilken bra blogg du har! Skulle du vilja att fler läser den, så kan vi länka till den från Itrims hemsida. Känns det bra, så kontakta mig på jesper.tengblad@itrim.se

Lycka till framöver!

mvh Jesper Tengblad, Itrim Sverige

http://itrim.se

 
Ingen bild

Maria

26 februari 2010 18:04

Jag råkade hitta din blogg av en händelse och blev motiverad så sedan 3veckor tillbaka är jag en itrim-are.
Tack för motivationen med dina bilder och en bra blogg :)

 
Ingen bild

Mumlan

27 februari 2010 00:29

Jesper T: Oj, vad smickrad jag blir! :-)

Jag skall ta och fundera lite på det. Jag har inte vågar berätta för min egen konsulent och gruppkamraterna att jag bloggar ännu, men om jag kommer dithän så hör jag av mig efter det...

Maria: Det där tar jag som en gigantisk komplimang! :-)

Hoppas att det går fint för dig och lova att tala om ifall du börjar blogga!

 
Ingen bild

Ingela

1 mars 2010 21:13

Hej Mumlan har precis som du varit med i itrim ett tag sedan månadsskifet aug/sept 2009 vad härligt att se att det går så bra för dig. Själv har jag lyckats med - 27 kg och skall bli av med ytterliggare 8, sen får vi se.
Lycka till

 
Ingen bild

Mumlan

2 mars 2010 10:57

Tack Ingela! :-)

Du har minsann också jobbat på bra. Jag har 4-5 kg kvar nu. Det skall bli väldigt spännande att komma till viktstabilbiten för det är där jag aldrig lyckats i det förflutna.

Lycka till du med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mumlan - 10 maj 2010 17:08

Nu sticker jag och springer Vårruset i Slottsskogen med Itrim Eriksberg! Uppdaterar senare... om jag överlever!!! ;-) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jodå, jag lever och m...

Av Mumlan - 7 maj 2010 00:50

Ibland hittar man saker i sin omgivning som verkligen gör livet värt att leva. På jobbet har vi en massa torra instruktioner som skall läsas/kunnas. Det bara är så. Jag tror att någon fick lite fnatt. Min kollega visade mig fnittrande ett ställe där ...

Av Mumlan - 25 april 2010 00:29

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Det var verkligen på tiden måste jag säga.   I onsdags var jag på tu-man-hand-samtal med C och bestämde mig för ännu en "spurt". Vi bokade ett nytt samtal om en månad och tills dess så skall ja...

Av Mumlan - 15 april 2010 12:48

Det finns fler än jag i familjen som uppskattar våren...                         ...

Av Mumlan - 13 april 2010 17:56

Döm om min förvåning när vågen visade ett hekto mindre när jag vaknade idag mot på morgonen när jag åkte iväg till Slovenien! Två dagar med Itrimkör och semestern är kompenserad. :-D Tjohooo!!! (Fast hur det ser ut med muskelmassa/fettproce...

Ovido - Quiz & Flashcards