Alla inlägg den 12 april 2010

Av Mumlan - 12 april 2010 08:40

Vi har tillbringat vårt påsklov med att förvandla det här...




...till det här...


    


(Det saknas en röd täcksida på vänstersidan överskåpen och vi skall bygga en vit låda för ventilationsröret)    


    



På den här väggen skall det stå en Karlstad bäddsoffa med klädsel Sivik mörkgrå och några Ainakuddar i.  



    


Fint va! :-D


Tänk vad man kan göra med lite IKEA-grejer! (Allt utom fyrlampan, vitvarorna och dubbelsängen är köpta där. Det står en våningsäng bakom sovrumsdörren också.)


Hur har det gått med maten då? Jo, först och främst så lyckades jag med konststycket att glömma att ta med mig måltidersättningar över huvud taget! Maten vi har ätit har för det mesta ställts på bordet framför oss eller inmundigats på restaurang. Det har blivit både bröd, spagetti och pommes frites måste jag erkännna, och en och annan sådan här...



...har också slunkit ner. *rodnar*


Resultatet? Vågen stod på plus 1,2 kg igår morse och det är ett mycket bättre resultat än vad jag förväntat mig faktiskt. Nu är det slut på lovet och upp i sadeln igen. Det har faktsikt varit väääldigt skönt att få en frivecka från Itrim.


Nu känner jag inspiration till att ta tag i både kropp och hem. Det hade varit himla trevligt att ha lika fint hemma som i lägeheten i Slovenien. :-)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards