Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Mumlan - 29 mars 2010 09:08

Ja det händer mycket nu!


Livet går i 110 just nu känns det som. På lördag tar dottern och jag plus två till flyget till Österrike för att därifrån köra hyrbil till vår nya lägenhet i makens hemland. Vi skall bygga kök och köpa inredning dit. Maken och sonen tar bilen direkt från min mormors begravning på onsdag och kör ner med kök, våningsäng och en massa annan packning. Rätt så knökat som ni kanske förstår. Det är mycket som skall tänkas på så att det kommer med. Själv jobbar jag eftermiddag idag och i morgon och nätter på onsdag och torsdag plus att det ligger en utbildning inplanerad mellan 11 och 13:30 idag. Hur skall jag hinna!!!


Som ni förstår så kommer inte Itrim på varken första, andra eller tredje plats utan lååångt ner på listan. Jag gör mitt bästa vad det gäller stegen, men träningen får vackert vänta tills jag kommer hem och får en normal vardag igen. Jag avslöjade på mitt möte igår att allt annant än bra saker trillar in i munnen och fick då som uppgift att lägga tyngdpunkt på nolltolerans i fyra veckor tills nästa gång jag kan gå på möte. Det låter bra!


Nej, nu har jag verkligen inte tid att sitta här längre! Ha en trevlig påsk så hör jag av mig om fjorton dagar ungefär. Då skall jag väl ha fått näsan över ytan igen! ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards