Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Mumlan - 13 mars 2010 11:23

Det är precis vad jag behöver nu. All hjälp jag kan få!


Jag var så himla stursk inför min jobbarhelg med att jag minsann inte kunde äta mer än det jag tog med mig, men jag lyckades förtränga det faktum att affären är öppen några timmar efter jag kom hem. Jag har haft våldsamma cravings i samband med veckan före mens och agerade efter dem också :-(


Jag har ännu en gång jättesvårt att komma upp i sadeln igen och får inte ens till mina steg. Jag har haft två sjuka barn hemma sedan en och en halv vecka tillbaka och som grädde på moset så har även jag fått ont i halsen, fast ingen feber ännu. Det halsonda gör att jag inte kan träna och i kväll skall vi gå på kalas.


Uäh vad jag är gnällig!


Som ni kanske förstår så har jag ett plus på strax under två kilo på vågen, men jag skall se till att det är en sexa först i vikten på Itrimvägningen nästa vecka. Det var ju det där med att agera i tid.


Jag äter nu 2+2 och har nästan uteslutande ätit barer som måltidsersättning. Jag tror att jag skall köpa mig ett par lådor cous-cous och chili-sin-carne och äta till middag för att se om jag känner mig nöjdare matmässigt och bara ta till barerna på kvällarna och när det inte passar på annat sätt.


Vad tror ni om det strategin?


Help!!!

Ovido - Quiz & Flashcards