Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Mumlan - 30 oktober 2009 21:34

Det här är belöningen för att jag låter bli lasagnen:


  

Till vänster har ni mina för stora jeans i storlek 46 och till höger de nya i storlek 44 som jag köpte idag! Visst ser man mindre ut i kläder som inte är för stora!?! Något för oss tjockisar som döljer oss i tält att tänka på.  :-D

(De ljusa jeansen köpte jag ungefär när jag började Itrimma och då gick de preciiis att knäppa men inte att sitta i. De satt tight överallt!)

Av Mumlan - 30 oktober 2009 21:01

Det är fredag. Klart familjen skall ha något gott att äta. Det är fortfarande jag som lagar maten här hemma. Vad det blev idag? Lasagne med extra mycket ostsås på Västerbottenost! Precis så som dottern vill ha det. Kan ni föreställa er hur gott det luktar här? Va? Kan ni det?!!! *suck*


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards