Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

Ont i halsen

Av Mumlan - 14 oktober 2009 13:22

Jag glömde skriva att jag vaknade med ont i halsen natten till lördag. På söndag eftermiddag kunde jag bara kraxa och jag hade svårt att meddela mig verbalt på jobbet innan klockan tio på måndag och tisdag.


Jag har ingen feber och behöver bara hosta för att få igång mig på morgonen, så därför har jag gått till jobbet som vanligt. Nu är jag ledig fram till 11:30 på fredag och det känns skönt. Det känns som om det lättat i halsen lite idag plus att "morgonhostet" inte sitter lika hårt. (oh-a-la-la plus hålla för öronen alla känsliga!). Däremot så tränar jag inte den här veckan och det känns lite jobbigt.


Önska mig snabbt tillfrisknande är ni snälla!



 
 
Cilla

Cilla

16 oktober 2009 06:30

Jag önskar dig ett supersnabbt tillfrisknande!!!! :-)

http://enresameditrim.blogspot.com

 
Ingen bild

Mumlan

16 oktober 2009 19:24

Tack för önskningarna Cilla. Jag har nu kommit in i "jag-kan-i-alla-fall-prata-men-oj-vad-jag-låter-sensuell-fasen". Jag skall nog vinna över det här med.

En positiv effekt av träningsuppehållet är att mitt fotonda börjar ge med sig, så inget ont som inte för något gott med sig! :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mumlan - 10 maj 2010 17:08

Nu sticker jag och springer Vårruset i Slottsskogen med Itrim Eriksberg! Uppdaterar senare... om jag överlever!!! ;-) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jodå, jag lever och m...

Av Mumlan - 7 maj 2010 00:50

Ibland hittar man saker i sin omgivning som verkligen gör livet värt att leva. På jobbet har vi en massa torra instruktioner som skall läsas/kunnas. Det bara är så. Jag tror att någon fick lite fnatt. Min kollega visade mig fnittrande ett ställe där ...

Av Mumlan - 25 april 2010 00:29

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Det var verkligen på tiden måste jag säga.   I onsdags var jag på tu-man-hand-samtal med C och bestämde mig för ännu en "spurt". Vi bokade ett nytt samtal om en månad och tills dess så skall ja...

Av Mumlan - 15 april 2010 12:48

Det finns fler än jag i familjen som uppskattar våren...                         ...

Av Mumlan - 13 april 2010 17:56

Döm om min förvåning när vågen visade ett hekto mindre när jag vaknade idag mot på morgonen när jag åkte iväg till Slovenien! Två dagar med Itrimkör och semestern är kompenserad. :-D Tjohooo!!! (Fast hur det ser ut med muskelmassa/fettproce...

Ovido - Quiz & Flashcards