Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Nytt tiotal!

Av Mumlan - 7 november 2009 13:50

I morse, naken och nykissad, stod det en sjua först i vikten! :-D


Jag skall kämpa med näbbar och klor för att få en likadan siffra på Itrimvägningen nästa söndag. Onsdagen efter det skall jag börja äta Varierat. Jag ser redan fram emot kokt torsk, kokt potatis och kokta morötter! (Upptrappning)


Gourmetmat!!! ;-)

 
 
Alex

Alex

7 november 2009 15:46

Hoho!
Jag har läst din blogg ett tag. Vad kul att det går så bra :).
Jag bloggar om min Itrimsresa jag med. Nu är jag nyfiken och se om du går upp i vikt när du börjara äta varierat, jag är livrädd för det!!!

http://www.topphalsa.se/bloggar/itrimbloggen

 
Ingen bild

Mumlan

8 november 2009 11:32

Ojdå, Alex! Då har jag en hel del som vilar på mina axlar! ;-)

När man börjar med den vanliga maten igen så går man upp några kilon för att man fyller glykogendepåerna, det måste man vara medveten om, men om man bara håller sig på banan så försvinner de snart igen. Jag har förberett mig på det, plus att man får mer tarminnehåll (det väger ju också).

Jag ser jättemycket fram emot min första måltid på tolv veckor. Tänk om den blir en stor besvikelse! :-S

Nej, skämt åsido så tror jag att det kommer att gå vägen. Nu är jag ju avgiftad från sött och från att gå och kika i kylskåpet hela tiden. Om jag bara fortsätter på den vägen så kommer det att gå.

Om en och en halv vecka så kommer det nya före/efterbilder. Jag rekommenderar verkligen att du tar sådana! Jag har tagit från alla vinklar och håll! *fniss*

Hang in there!!!

 
Ebbot

Ebbot

8 november 2009 16:06

Grattis, vad du är duktig! Blir alltid grymt peppad av att läsa din blogg!

http://sistagangen.blogspot.com

 
Ingen bild

Mumlan

8 november 2009 18:31

Tack Ebbot!

Jag läser din blogg också, men jag kan inte kommentera! Går det inte att göra så folk kan skriva namn och webadress?

Kul att dina jobbarkompisar började kommentera din viktnedgång precis när du behövde det som mest! :-D

 
Cilla

Cilla

8 november 2009 20:49

Grattis Mumlan! Du äger :-)

http://enresameditrim.blogspot.com

 
Ingen bild

Mumlan

9 november 2009 17:25

Tack Cilla! :-D

 
Fembarnsmamman

Fembarnsmamman

9 november 2009 21:58

Dina fantastiskt resultat peppar mig!

http://ennylivsstil.blogg.se

 
Ingen bild

Mumlan

10 november 2009 08:07

Tack Fembarnsmamman! :-)

Jag kan meddela att jag stått blick stilla sedan i torsdags. Om det sedan är hormonbetingat eller om jag hamnat på en platå, det kan bara tiden utvisa, men nog är det lite olägligt då jag jagar ett fint resultat tills på söndag!

Fast så bra resultat som jag hade veckorna innan så behöver väl kroppen stabilisera sig lite. Om jag bara fortsätter så kommer jag börja gå ner igen. Förr eller senare! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mumlan - 10 maj 2010 17:08

Nu sticker jag och springer Vårruset i Slottsskogen med Itrim Eriksberg! Uppdaterar senare... om jag överlever!!! ;-) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jodå, jag lever och m...

Av Mumlan - 7 maj 2010 00:50

Ibland hittar man saker i sin omgivning som verkligen gör livet värt att leva. På jobbet har vi en massa torra instruktioner som skall läsas/kunnas. Det bara är så. Jag tror att någon fick lite fnatt. Min kollega visade mig fnittrande ett ställe där ...

Av Mumlan - 25 april 2010 00:29

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Det var verkligen på tiden måste jag säga.   I onsdags var jag på tu-man-hand-samtal med C och bestämde mig för ännu en "spurt". Vi bokade ett nytt samtal om en månad och tills dess så skall ja...

Av Mumlan - 15 april 2010 12:48

Det finns fler än jag i familjen som uppskattar våren...                         ...

Av Mumlan - 13 april 2010 17:56

Döm om min förvåning när vågen visade ett hekto mindre när jag vaknade idag mot på morgonen när jag åkte iväg till Slovenien! Två dagar med Itrimkör och semestern är kompenserad. :-D Tjohooo!!! (Fast hur det ser ut med muskelmassa/fettproce...

Ovido - Quiz & Flashcards