Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Det har hänt något - igen!

Av Mumlan - 18 november 2009 08:54


  

Förändring 5:e september till 21:a september


  

Förändring 5:e september till 18:e november


 
 
Cilla

Cilla

19 november 2009 06:49

Waaa, vilken skillnad! Vilket jobb du har gjort! Inte en enda valk - du är supervacker. Jag ligger helt klart efter dig i viktminskningstakt - vilket säkert beror på att jag inte tränar i onödan. Du är verkligen bra på det här Mumlan!

http://enresameditrim.blogspot.com

 
Ingen bild

Mumlan

19 november 2009 08:14

Tack Cilla! :-)

Jodå, jag har visst valkar kvar... framtill! Nu är det magen och låren som behöver minskas på, men kläder börjar sitta bra och det gnider inte ihop särskilt mycket i låren när jag går. Det blir ju lägre jeanskostnadskonto om inte annat! ;-)

Och ja, även jag tycker att det är en jätteskillnad på ryggen. (Vilket var det som jag hade svårast att förlika mig med som så stor. Mage och lår hör ihop med min kroppskonstruktion.) Jag är rätt så stolt över förändringen.

Nästa före-/efterbild får väl vara på magen...

 
Fembarnsmamman

Fembarnsmamman

19 november 2009 14:02

Oj, oj, oj! Vilken förändring. Inspirerad av dig tog jag "före"-kort igår kväll enligt din modell!

http://ennylivsstil.blogg.se

 
Ingen bild

Mumlan

20 november 2009 08:11

Härligt Mamman!

Jag är verkligen glad att jag blev inspirerad av Monika att ta bilderna. De är ett så talande bevis på hur mycket som har hänt. De kommer nog vara en rätt så bra sporre att ta fram de dagar det börjar kännas riktigt trög misstänker jag. Något att sätta på kylskåpet kanske! ;-)

Det skall verkligen bli jätteroligt att få se dina bilder om ett tag! :-)

 
Monika

Monika

20 november 2009 10:44

Vilken förändring!!! Vad du har kämpat!

Jag har missat att du också bloggar, så nu ska jag minsann ta igen lite läsning! :)

Jag är SÅ glad att jag kunnat inspirerat dig och vet att du gör samma sak genom att skriva om din utveckling och förändring!

Kram
Monika

http://www.365dagarsresan.blogspot.com

 
Ebbot

Ebbot

20 november 2009 11:01

Gud va bra du är! Vilken skillnad, nu känns min dag direkt redan bättre och jag känner mig mycket mer inspirerad!

Kram
Ebbot

http://sistagangen.blogspot.com

 
Ebbot

Ebbot

20 november 2009 11:17

Jag har förresten fixat inställningarna nu på min blogg om man skulle vilja kommentera utan att vara medlem, bara så du vet...

Kram igen

http://sistagangen.blogspot.com

 
Ingen bild

Mumlan

21 november 2009 14:02

Kram tillbaka till er båda!

Det här med bloggandet och kommentarer är till stor hjälp när man kör något sånt här tycker jag. Då kan jag gå in och få "instant pepp" när det behövs som mest plus att det går att återuppleva hur det kändes just när man var i alla de olika stadierna.

Det är tur att jag har er alla! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mumlan - 10 maj 2010 17:08

Nu sticker jag och springer Vårruset i Slottsskogen med Itrim Eriksberg! Uppdaterar senare... om jag överlever!!! ;-) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jodå, jag lever och m...

Av Mumlan - 7 maj 2010 00:50

Ibland hittar man saker i sin omgivning som verkligen gör livet värt att leva. På jobbet har vi en massa torra instruktioner som skall läsas/kunnas. Det bara är så. Jag tror att någon fick lite fnatt. Min kollega visade mig fnittrande ett ställe där ...

Av Mumlan - 25 april 2010 00:29

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Det var verkligen på tiden måste jag säga.   I onsdags var jag på tu-man-hand-samtal med C och bestämde mig för ännu en "spurt". Vi bokade ett nytt samtal om en månad och tills dess så skall ja...

Av Mumlan - 15 april 2010 12:48

Det finns fler än jag i familjen som uppskattar våren...                         ...

Av Mumlan - 13 april 2010 17:56

Döm om min förvåning när vågen visade ett hekto mindre när jag vaknade idag mot på morgonen när jag åkte iväg till Slovenien! Två dagar med Itrimkör och semestern är kompenserad. :-D Tjohooo!!! (Fast hur det ser ut med muskelmassa/fettproce...

Ovido - Quiz & Flashcards