Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Födelsedagsfrukost

Av Mumlan - 25 november 2009 05:00

Det är väl passande att jag får min allra första frukost på mycket länge på min födelsedag! Så här ser den ut:


  

Tre knytnävar fruktsallad på äpple, vindruvor och färsk ananas med en handflata (2 dl) Keso Mini till

 

Frukosten smakade förträffligt trots att jag sitter på nattpass på jobbet och äter den strax innan hemgång (eller kanske just därför!). :-)

 
 
Cilla

Cilla

25 november 2009 05:55

Åh, herregud vad gott!!! Alltså, jag längtar sååå tills jag når fram dit där du är idag. Hur mår du? Är du piggare när du äter än när du inte äter - orkar du mer? Är det någon skillnad?

http://enresameditrim.blogspot.com

 
Cilla

Cilla

25 november 2009 05:58

Oj, jag stirrade bara på maten och missade att det var din födelsedag! Du har gett dig själv en fantastisk present - jag menar inte bara frukosten :-) utan själva komma itrimmandet. Grattis Mumlan!!

http://enresameditrim.blogspot.com

 
Ingen bild

Mumlan

25 november 2009 16:26

Tack Cilla! :-)

Jag känner lite starkare, mer även lite tyngre faktiskt trots att jag fortfarande går ner lite i vikt. Jag är naturligtvis mycket nöjdare mätt nu när jag äter, och smakupplevelsen är enastående!!! Att få äta saker som smakar olika i varenda tugga och att inte bara få i sig en massa söta smoothies och barer. Mmmm...

Salt är något jag verkligen har saknat.

Min frukost var jättegod, men den kändes faktiskt i sötaste laget så här i efterhand. I morgon skall jag nog komponera ihop något med kokt ägg.

Nu är du snart också framme där jag är, eller hur? Några veckor kvar bara. Hoppas jag inte läskar er trogna bloggläsare för mycket med mina bildinlägg. Ni kanske försvinner och kommer tillbaka när Rivstarten är slut! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mumlan - 10 maj 2010 17:08

Nu sticker jag och springer Vårruset i Slottsskogen med Itrim Eriksberg! Uppdaterar senare... om jag överlever!!! ;-) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jodå, jag lever och m...

Av Mumlan - 7 maj 2010 00:50

Ibland hittar man saker i sin omgivning som verkligen gör livet värt att leva. På jobbet har vi en massa torra instruktioner som skall läsas/kunnas. Det bara är så. Jag tror att någon fick lite fnatt. Min kollega visade mig fnittrande ett ställe där ...

Av Mumlan - 25 april 2010 00:29

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Det var verkligen på tiden måste jag säga.   I onsdags var jag på tu-man-hand-samtal med C och bestämde mig för ännu en "spurt". Vi bokade ett nytt samtal om en månad och tills dess så skall ja...

Av Mumlan - 15 april 2010 12:48

Det finns fler än jag i familjen som uppskattar våren...                         ...

Av Mumlan - 13 april 2010 17:56

Döm om min förvåning när vågen visade ett hekto mindre när jag vaknade idag mot på morgonen när jag åkte iväg till Slovenien! Två dagar med Itrimkör och semestern är kompenserad. :-D Tjohooo!!! (Fast hur det ser ut med muskelmassa/fettproce...

Ovido - Quiz & Flashcards