Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Mumlan - 18 januari 2010 09:05

Usch, vad allt är trögt nu!


Jag har haft jättesvårt att komma upp i sadeln igen efter helgerna. Det har halkat ner kakor, godis och jag vet inte vad i magen. Framför allt på kvällarna.


Jag får inte ihop mina steg och sömnen missköter jag totalt!


Igår fick jag till maten och jag fick tränat och jag skall ge mig den på att få "alla rätt" på mina fem förbättringspunkter idag! Efter jag surfat färdigt här så skall jag gå ut och gå så att stegen är klara innan barnen kommer hem från skolan. Under tiden jag promenerar skall jag lista ut vad jag skall äta till lunch, för avloppet för både vatten och toaletter är avstängt här hemma idag, så det får bli någon form av köpemat misstänker jag. Eller så steker jag en kycklingfilé och äter med lite frästa wokgrönsaker från frysen. Ja, så får det nog bli...


Jag har planer på att göra en lasagne till middag till resten av familjen innan dottern och jag sticker till ridskolan så att vi skall slippa ta till snabbmat i kväll. Jag tror att det skall fungera att laga till utan att använda avloppet. Vatten till att dricka har jag i kannor i kylskåpet och det finns toaletter nere på gården så jag skall nog klara mig. ;-)


Ha en fortsatt bra måndag på Er nu allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards