Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Mumlan - 11 januari 2010 03:14

Nu skall ni få höra!


Jag har ju gått runt och trott att jag gått upp en massa över helgerna, men till min stora förvåning så hade jag vid vägningen idag gått ner 4 hekto sedan den 16:e december! Fast eftersom jag inte tränat sedan den 20:e så bestod viktnedgången i och för sig av förlorad muskelmassa med stillastående fettvikt, men ändå!


Jag har inte riktigt uppnått mitt mål då jag till idag (det är visst till igår datummässigt då jag jobbar natt i skrivande stund) hade siktat in mig på att tappa de 7 hektona jag lyckades lägga på mig till den 16:e (läs möhippa + restaurangbesök + julbord), men det är ju bara till att ta nya tag... plus att återställa muskelmassan då förstås! :-)


Här har ni en som skall lägga stor tyngdpunkt (ha, ha) på att träna och att få ihop sina steg den närmsta framtiden! Tjohooo!!! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards