Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Mumlan - 27 januari 2010 09:44

Jag har blivit skitdålig på att skriva här på bloggen ju!!!


Vi är i alla fall väl hemkomna från Sälen. Vi hade det jättemysigt och trevligt och maten har fungerat rätt så bra. Stegen har jag fått ihop alla dagar utom i söndags då vi satt i bilen hem hela dagen plus att både ungarna och jag behövde komma i säng för att vi skulle upp så tidigt dagen efter. Jag drack 1-2 glas vin de tre kvällarna vi var där, och en kväll slank det ner en liiiten skål med ostbågar. Sista kvällen var jag vrålhungrig. Jag bestämde mig för att det hängde ihop med att jag motionerade större delen av dagen de två dagarna vi åkte skidor, så jag tog en liten portion gulasch på kvällen och var sedan helt nöjd.


Jag tror att jag börjar komma in i rätt spår igen och jag satsar nu på att verkligen nå 70 kg till mitt konsulentsamtal den 24:e. Då skall jag ta och mäta och fotografera mig igen också. Det var ju ett tag sedan nu. Det känns lite spännande faktiskt! Skall det synas någon skillnad från de bilder jag tog sist?


Frukosten idag bestod av hallon och blåbär med keso mini till. Nu skall jag stoppa i mig en apelsin och sticka ner och ta hand om stora skidtvätten i tvättsugan.


Jippie...

Ovido - Quiz & Flashcards