Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Nytt år...

Av Mumlan - 8 januari 2010 10:37

... och nya tag.


Jaha. Här sitter man då drygt två kilo tyngre efter julens och nyårets bravader. Jag har inte riktigt kommit upp på banan igen efter helgerna, men idag börjar en ny färsk "Itrimvecka" för mig, så det känns som om det är nu den riktiga skärpningen skall ske.


I morgon skall jag på bröllop så då lär det bli lite avvikelser från programmet, men de är inplanerade sedan länge.


God fortsättning på Er allihopa! :-)

 
 
Ingen bild

Lina

8 januari 2010 17:23

Mumlan,
kul att du är tillbaka på bloggen. jag har saknat dina inlägg.

 
Ingen bild

Mumlan

8 januari 2010 17:59

Tack Lina! :-)

Du verkar vara en (för mig) ny kommenterare. Kan jag hitta dig på en blog någonstans?

 
Cilla

Cilla

8 januari 2010 21:38

Verkar som o du kommit ur helgerna någorlunda helskinnad. 2kg tar du lätt hand om när du kommit igång igen. Själv ligger jag lite risigt till men jag är snart tillbaka igen. Har också saknat dig, skönt att du är tillbaka :-)

http://enresameditrim.blogspot.com

 
Ingen bild

Mumlan

9 januari 2010 05:18

Tack Cilla! :-)

Jag har saknat dig med! När jag kollar igenom mina "följebloggar" så kan jag alltid räkna med att du gjort en uppdatering. Jag är beroende!!! ;-)

*kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mumlan - 10 maj 2010 17:08

Nu sticker jag och springer Vårruset i Slottsskogen med Itrim Eriksberg! Uppdaterar senare... om jag överlever!!! ;-) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jodå, jag lever och m...

Av Mumlan - 7 maj 2010 00:50

Ibland hittar man saker i sin omgivning som verkligen gör livet värt att leva. På jobbet har vi en massa torra instruktioner som skall läsas/kunnas. Det bara är så. Jag tror att någon fick lite fnatt. Min kollega visade mig fnittrande ett ställe där ...

Av Mumlan - 25 april 2010 00:29

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen! Det var verkligen på tiden måste jag säga.   I onsdags var jag på tu-man-hand-samtal med C och bestämde mig för ännu en "spurt". Vi bokade ett nytt samtal om en månad och tills dess så skall ja...

Av Mumlan - 15 april 2010 12:48

Det finns fler än jag i familjen som uppskattar våren...                         ...

Av Mumlan - 13 april 2010 17:56

Döm om min förvåning när vågen visade ett hekto mindre när jag vaknade idag mot på morgonen när jag åkte iväg till Slovenien! Två dagar med Itrimkör och semestern är kompenserad. :-D Tjohooo!!! (Fast hur det ser ut med muskelmassa/fettproce...

Ovido - Quiz & Flashcards